Menüleiste

3. März 2015

Пласенсия - в Америка ли сме?


24.- 26. Януари 2015

По пътя наобратно към Гватемала решихме да направим една междинна спирка в Пласенсия. Ама как ще стигнем до там? През Сити Ривър не минават никакви автобуси, а да се върнем до Хопкинс и от там да хванем автобус ще е все едно от Ямбол за София да мина през Варна... Като за начало Нийлс и Фабиaн тръгнаха към Марината, да върнат бутилките за вода и да надяваме по пътя да намерят някой с кола, който поне да ни вземе до главният път. След няма и час двамата се върнаха ухилени до уши, с новината че са намерили трима местни, които за наш голям късмет дори ще ходят до Пласенсия и са готови да ни вземат до там. Урааааа! Денят ни е спасен, че и пътуването.
Пристигнали в Пласенсия малко се шокирахме от цените на нощувките тук. Тъй като хотелчетата и всичко наоколо е приготвено да посрещне по-скоро американски туристи на средна възраст, пътуващи с куфари, и цените им бяха американски. На най-сносна цена беше къщата за гости на Лидия и както изглежда тук се бяха приютили всички пътуващи като нас с раници. Тук се запознахме и с Басти и Томас от Германия, които също бяха дошли в Белиз заради кораловият риф. Привечер отидохме до супер чистото пристанище, където ни казаха че можем да видим делфини. Ама на тях май не им беше на кеф и след около час дрямане си взехме по няколко бирички и се настанихме на плажа. 

О, почти щях да забравя да спомена "сделката на годината", която аз направих. Един търговец беше опънал за уикенда една палатка, където продаваше дрехи втора употреба. Аз се порових малко и намерих една хубава блузка и една рокля, която много ми хареса. Хм, как сега да си спестя паричките? Тогава ми светна, че можем и аз и търговеца да извадим файда от една разменна сделка. Нийлс и аз имаме тениски и къси гащи, които не носим и сме готови да се разделим с тях. И така аз му занесох пет парцалки, които замених за двете, които бях избрала. Изгодата ми е, че имам по-малко багаж и две "нови" дрешки. 

Както вече споменах, Пласенсия е само междинна спирка по пътя ни обратно към Гватемала. Там ще посрещнем на 4-ти февруари Надин, с която се бяхме запознали в Шела и която реши да попътува с нас, докато нейният приятел дойде от Германия. А след това може да продължим и четиримата заедно. Ако си допаднем. Ще видим...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

LinkWithin